فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت spring - 2015

لینک دانلود

فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت spring - 2015 دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت spring - 2015 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت spring - 2015،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کاربري و رقابت مناسب براي کالاهاي فرهنگي ديژيتال مطالعه موردي: E-BOOK سايت spring - 2015 :


سال انتشار : 1396



تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

این مقاله تحقیقی است از مشخصات اصلی بازار ای بوک از ابتدای سال 2010 اگرچه بازار ای بوک دقیقا در اروپا ظاهر شد،اما بیشتر در آمریکا توسعه پیدا کرد در نتیجه وجود آمازون در سال 2007 .در این مقاله بحث بر این است که از عجایب بازارای بوک آن است که به سمت یک رقابت نامناسب بین غول های اینترنت مخصوصا(گوگل و آمازون) و ناشران هدایت می کند.سر فصل مقاله ابزار قانونی و اقتصادیاست که استراتژی های اقتصادی را در این زمینه را قضاوت می کند:استفاده مناسب در گوگل، قیمت پایین تربرای کاربران آمازون. مقاله بطور مشخص تاکیددارد بر سیاست های رقابتی برای بالا بردن رقابت خوب بین صنایع فرهنگی دیژیتال.

توضیحات بیشتر