فایل ورد بازاريابي شبکه اي و نحوه فعاليت آن

لینک دانلود

 فایل ورد بازاريابي شبکه اي و نحوه فعاليت آن دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بازاريابي شبکه اي و نحوه فعاليت آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بازاريابي شبکه اي و نحوه فعاليت آن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بازاريابي شبکه اي و نحوه فعاليت آن :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي علوم انساني

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

بازاریابی شبکه ای پدیده ای است نوظهور در عرصه ی تجارت ایران که به جهت بداعت، زوایای مختلف آن ناشناخته مانده است فلذا در مقاله پیش رو از روش تحلیلی توصیفی در جهت شناخت آن شرکت بهره برده شده است. مطالعات انجام گرفته در این مقاله بیانگر آن است که بازاریابی شبکه ای از میان شرکت های شناخته شده در قانون تجارت ایران از نوع شرکت سهامی خاص بوده و لایحه ی جدید قانون تجارت، آن را به صورت یک شرکت مستقل و با قواعد خاص خود به رسمیت شناخته است و فی الواقع قانون حاکم بر آن جدای از عمومات قانون تجارت در بحث شرکت سهامی خاص، دستورالعملی تحت عنوان دستورالعمل تاسیس و نحوه ی فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای مصوب معاونت توسعه بازرگانی داخلی مورخ 2/7/1391 به طور خاص می باشد، کسب درآمد در بازاریابی شبکه ای ناشی از افزایش اعضا نمی باشد بلکه کسب درآمد ناشی از فروش اجناس شرکت می باشد، بدین نحو که شرکت در قبال فروش کالا توسط شخص بازاریاب و حمایت و تشویق شبکه ی فروش خود، حق الزحمه شان را محاسبه و به آن ها پرداخت می کند.

توضیحات بیشتر